miercuri, 27 august 2008

Independenti dar cu gandul la Congo

Nu stiu cat de independenti suntem, nu vreau sa ma gandesc la asta acum. Cert e ca pentru mine 27 august 2008 a fost o zi ca oricare alta: aceeasi rutina la serviciu, aceeasi aglomeratie in trafic, aceleasi probleme existentiale in Chisinau care s-ar vrea candva in UE, pana si aceleasi discutii cu prietenii si colegii. Si astazi unii, emigrati din RM, m-au intreabat cand o sa plec si eu din tara, altii mi-au spus ca sunt gata de plecare. Le-am raspuns ca deocamdata eu mai astept... Dar asa imi vine uneori un dor de duca, o dorinta de a emigra in Congo. Nu stiu cata rabdare mai am in baterie, dar inca ma mai retin pe aici. Mai mult, am de gand sa fac un club al celor care vor sa emigreze in Congo. necunoscatorilor le voi explica suplimentar de ce anume in Africa.

3 comentarii:

Medicul-Sef spunea...

vreau si eu in Congo!

cjardan spunea...

Da' in Congo, internet este???:)
salut si bine te-am gasit prin blogosfera!!!

valentina basiul spunea...

este si net si tabacioc, si femei, si de toate. si rezervari se fac pentru cei care sunt in state