vineri, 21 noiembrie 2008

Discutii in buricul targului

Nu stiam ca Beer Platz este, mai nou, buricul targului Chisinau. Am fost ieri seara pe acolo si am vazut multa lume buna. Recunosc ca nu am trecut prin respectivul local din iarna asa ca nu stiu de cand e tendinta asta.

Am fost la o intalnire a bloggerilor cu Eugen Tomac, candidatul PD-L pentru functia de deputat in colegiul uninominal ce ne intereaseaza pe noi, si primarul general Dorin Chirtoaca. La o alta masa au venit mai tarziu Eduard Musuc si Dumitru Braghis si inca o perosna pe care ochii blogerilor curiosi nu au reusit sa o identifice. Am mai vazut si alta lume dar nu cu asta veau sa ma laud.

Pentru mine a fost cam plictisitor pentru ca am facut cu cateva zile inante un interviu cu Tomac. Asa ca pentru a nu adormi, dupa o noapte nedormita, am intrebat diverse chestii. De exemplu, m-a interesat cum a aparut posterele cu Tomac in trolebuze si bineiteles ca l-am intrebat pe primar daca are vreo lagatura cu ele. Mi-a spus ca exista un contract de publicitate semnat cu Regia de Transport Electic si ca el nu are nimic cu asta. E adevarat ca cei de la Comisia Electorala Centrala s-au cam luat de primarie intreband ce e cu asta. Pe urma, am vrut sa aflu de unde s-a ajuns la candidatura lui Tomac si care au fost propunerile PL. Chirtoaca a spus ca propunerea lor pentru partenerii de la Bucuresti au fost Alexandru Lesco, fostul detinut de la Tiraspol, si Stefan Uratu, de la Comitetul Helsinchi, care nu are cetatenie. Potrivit lui, numele lui Tomac a aparut "pe drum, intre Chisinau si Bucuresti".

Cu o saptamana inante de alegeri se contureaza deja doi contracandidati puternici - Tomac si Pantaru. Cred ca lumea o sa alega inte cei doi. Tomac are un Basescu in spate la Bucuresti iar la Chisinau il are pe Chirtoaca. Se vede de la o posta ca merge mai mult pe imaginea celor doi. Nu stiu daca se va reusi transferul acesta de imagine. Deocamdata are un mesaj adresat preponderent tinerilor si incearca o campanie populara, prin acele afise din transportul public. Pantaru merge mai mult spre intelectuali. Asta s-a vazut la lansare oficiala. Atuul lui e bineinteles experienta de invidiat. Depinde in ce masura imaginea partidului care l-a inaintat ii va influenta sau nu pe alegatori. Si inca o chestie interesanta nimeni nu stie cine sunt cei care detin pasapoarte romanesti.

Nota: Pozele au fost facute de baietii de la UNIMEDIA

Un comentariu:

Unknown spunea...

Zici ca Tomak il are pe Chirtoaca ca si sustinator. Cred ca are mai mult decat atat. Azi i-a facut Contiu publicitate in Moldova Suverana, iar seara i-a facut publicitate TVM-ul lui Voronin la Mesagerul in limba rusa. Votati Tomak!