vineri, 3 iulie 2009

Apel catre primarie - Vrem piste pentru biciclisti!

Azi am venit cu bicicleta la serviciu, cum o fac de mai multa vreme. Am dat insa de mai multa lume nepasatoare la vazul unui biciclist. Desi am facut semnale disperate unora ca uite vine o bicicleta, nici nu am fost luata in seama. Tot asa cum unii ma vedeau la distanta si continuau sa stea in mijlocul drumului meu si sa vorbeasca la telefon. M-am suparat pe pietoni si cer autoritatilor publice sa faca piste pentru cei pe doua roti. Asa cum eu ii respect pe soferi si pe pietoni, asa vreau sa fiu luata in seama. Rog respectuos, vorba unui politician, faceti o pista pe macar una din strazile din centru, semn ca ne vedeti si ne auziti. Sa nu spuneti ca la iesire de pe Viaduct sunt trasate trei metri de pista. Asta e veche si neimportanta.

Sper ca cei care sunt in situatia mea se vor activiza. Trebuie sa facem ceva. Este destul ca masuram toate gropile din Chisinau si cele mai harbuite trotuare din Europa.

2 comentarii:

pq spunea...

si la lucru unde iti lasi bicicleta? ar trebui cerute si amenajarea unor spatii sigure pentru parcare celor doua roti :)

valentina basiul spunea...

noroc ca sunt stalpi si garduri in oras. dar deocamdata nu suntem atat de pretentiosi