miercuri, 1 iulie 2009

Noptile pianistice

Luni-seara am fost la Noptile pianistice. A fost seara ceha si slovaca cu muzica tare draguta si calda, in ciuda vremei reci si ploiase de afara. Au rasunat bucati inaltatoare si plapande, dar si unele care te ravaseau, din Antonin Dvorak si Johann Hummel. De cel de-al doilea compozitor nu stiam. L-am descoperit abia la concert dar mi-a placut tare muult. Din cate se pare, Hummel a ajuns la Chisinau gratie dirijorului francez Didier Talpain, un indragostit de opera compozitorului.

Merg pentru al treilea an consecutiv la acest festival si de fiecare data reusesc sa descoper ceva nou. Bravo organizatorilor care fac ceva frumos intr-o perioada moarta pentru Chisinau. Vineri este seara Scolii Vieneze (Haydn, Mozart, Beethoven) iar miercurea viitoare (8 iulie) - seara muzicii ruse rar interpretate. Rocomand tuturor cate o portie de cultura. Ajuta. Eu ieri am lucrat ca un motoras dupa ce m-am incarcat cu energie pozitiva.

Niciun comentariu: