joi, 4 septembrie 2008

Cu gandul la Congo

Cica a fost ziua mea de nastere. Cu aceasta ocazie, m-am mobilizat si am fortat optimismul. A tinut numai o zi, ei, poate o zi si jumatate. Nu m-am gandit deloc la Eldorado-ul meu. A doua zi insa gandurile au revenit cu mai multa insistenta. In felul cum evolueaza viata la Chisinau nu numai ca o sa ma gandesc la Congo dar s-ar putea chiar sa vreau sa emigrez si pe Marte.

In sfarsit profesorii fac greva si e ceva mai multa viata la Chisinau. Zic ca le-a ajuns cutitul la os. Dar parca vad ca nu vor obtine mare lucru daca vor veni doar cate 200 de oameni in piata. M-au amuzat tare mult liderii de partide care cica "se alatura" si ii "sprijina". Tare comozi mai sunt. Nu fac nimic, se duc si se arata prin fata camerelor si uite ce viteji suntem. E urat ce fac. In rest, asa-zisa opozitie e moarta. Abia asteapta ca cineva sa faca o amarata greva ca si ei sa se alature. Tare departe vor ajunge (si noi impreuna cu ei). Daca m-as gandi serios la alegerile din primavara as pleca val-vartej "pe lume". Asa ma mai amagesc si continui sa aman aceste ganduri. Ma mira ca unii vor sa para ca sunt optimisti desi nu prea sunt. Ieri, Urechean a spus ca AMN va castiga alegerile cu 50+1%. La faza asta toti jurnalistii prezenti la conferinta au inceput sa rada in hohote. AMN a cam lipsit mult din agenda publica iar daca va continua sa doarma va fi trist pentru ei. Ca fapt divers, ultimul comunicat al lor a fost cu o luna in urma (pe 5 august), asta in ciuda faptului ca am avut o luna agitata cu multe evenimente, iar ultimul eveniment public organizat de ei a fost congresul din 7 iunie. Daca nu ma credeti verificati arhiva de pe site.

3 comentarii:

IMB spunea...

La multi ani de peste Ocean, stiam ca esti pe la inceputul lui septembrie :))

ochiulverde spunea...

salut
felicitari, chiar daca suna cam tirziu, e mai bine , decit niciodata. :)

valentina basiul spunea...

multumesc pt urari