luni, 15 septembrie 2008

Parca prea repede a venit toamna...

Am lipsit cateva zile din Chisinau. Am fost la Bucuresti. Si cum mi se intampla numai mie, am prins cele mai mari calduri acolo. Parca aleg diferite perioade de timp pentru vizite si tot peste canicula dau. Prietenii mei m-au linistit ca asa a fost toata vara. S-a schimbat foarte mult Bucurestiul. Nu mai este ca pe vremea studentiei mele. Traficul e infernal si se construieste teribil. O distanta care o faceam in jumatate de ora, mi-a luat mai bine de o ora. De aceea foarte multi fug din acest mosoroi. E prea stresant. S-ar putea ca si eu sa ma fi dezobisnuit de acel ritm. La Chisinau e mult mai monoton si mai simplu, uneori mult prea plictisitor.

Da, si am venit de la 35 de grade la 15 sau chiar 5, noaptea. Desi ploua si e frig eu ma simt bine pe aceasta vreme. Oricum cred ca pana vine toamna cea adevarata o sa mai umblam in tricouri.

Niciun comentariu: