vineri, 26 decembrie 2008

La multi ani!

Trei omuleti de zapada de pe birou ma invita la sanius. De fapt sunt niste lumanari pe care le-am cumparat sa le fac cadou. O vacuta zambareata a desfacut larg un sac plin-ochi cu bani. Chiar daca e a doua zi de Craciun, un craciunas asteapta sa vina colindatorii. Colegii sunt veseli si fac glume. Mai canta si cate o colinda. E una din putinele zile cand nu se fac stiri la TIMPUL.


Eu va doresc tuturor ca in Noul An sa fiti veseli si plini de viata ca si colegii mei acum. Sa fiti bogati ca vacuta (primita cadou). Multa sanatate si numai realizari frumoase!


P-S Pentru mine 2008 a fost un an nu prea reusit. Asa se spune ca se intampla in anii bisecti - ori sunt ani foarte buni, ori din contra. Eu le multumesc colegilor si prietenilor mei ca m-au sprijinit moral si gratie carora am reusit sa trec mai usor de un hop. Nu e usor sa revii dupa o operatie inapoi in presa.

La Multi Ani!

Un comentariu:

Anonim spunea...

La Mulți Ani!
Îți doresc ca 2009 să fie un an reușit :)