joi, 12 martie 2009

Dezbaterile de la TV 7

Am prins ieri seara o bucata din dezbaterile de la TV 7. Mi-au placut. Mult mai dinamice decat la M(u)1, cu intrebari mai multe de la moderator, si de la candidati intre ei. Dar parca ceva nu ii ajungea.

Si la TV 7 s-a facut tragere la sorti iar in studiou au fost ieri reprezentantii a trei partide: PLDM, MAE si Patria-Rodina lui Sima. Sima a dat numai din cap si era de acord cu tot ce spunea Alexandru Tanase, iar Pavlicenco a spart gura targului laudandu-se ca MAE chipurile a demonstrat ca este lider al luptei impotriva coruptiei. Amintesc ca in ajun profesorul Petrencu a aparut intr-un spot la M(u)1 santajand intr-un fel celelalte partide ca daca nu vor subscrie la initiativa lor vor fi declarate corupte. AMN, PLDM, PD si PRM au subscris ieri, iar seara, Pavlicenco a iesit triumfatoare - uite ce tari suntem noi. Foaie verde. Au stat linistite MAE si PNL multe luni la rand iar acum, in ultimele doua saptamani de campanie, se cred pe cal alb. Apropo de asta. Ieri MAE a avut conferinta de presa si azi are iarasi. Iar eu la telenovele nu ma duc. Intr-un cuvant, Tanase nu a avut cu cine sa polemizeze, chiar daca presedinta PNL a pus la un moment dat verzii in aceeasi oala cu partenerii de coalitie ros-oranj.

Nu inteleg un lucru. De ce toata lumea face tragere la sorti. Eu as fi optat pentru ordinea in care vor figura candidatii in buletinele de vot sau, ma rog, ordinea de inregistrare la CEC. Regulamentul CEC prevede patru criterii de selectare a celor care vin la dezbateri, pe langa cele doua, ordinea de depunerea a cererilor la institutia care organizeaza dezbateri si ordinea alfabetica. Mi se pare mult mai relevanta si interesanta ordinea de inregistrare la CEC pentru ca primele sapte partide sunt cele mai importante, restul nu ma intereseaza. Astfel am avea doua runde interesante si altele mai putin interesante. Astept si alte dezbateri...

Niciun comentariu: