luni, 27 octombrie 2008

votati-ma pe mine. sunt cel mai bun, am o stea in frunte, ma cheama Vova

Neoficial, suntem in plina campania electorala. Deja mi se face greata de ce vad si ce aud la TV. (De radio nu vorbesc pentru ca acolo avem numai muzica, muzica si iar muzica) Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi pe la iarna sau primavara. La putinele posturi de televiziune de la noi fiecare tigan trage cenusa la turta lui - votati-ma pe mine fiindca sunt cel mai bun, am o stea in frunte, ma cheama Vova. Un Bondarciuc se adreseaza vorbitorilor de rusa sa voteze partia pentru ca partia este cea mai batzoasa. Iar Belcenkova intreaba doua ministre pe un ton tare grav ce a facut partia pentru sporirea bunastarii. Parca am fi la volanta de partid. In alta ograda un coleg de breasla incearca din rasputeri sa-l emite pe Starish. Si eu cand vad destepti din astia inchid televizorul cu tot cu echidistanta lor.

In parlament pretinsii jurnalisti de formare vor sa stranga la colt o echipa de meseriasi. In viziunea lor PRO TV a sarit calul si trebuie astamparati. Daca le reuseste trucul s-a zis cu toata democratia si pluralismul de opinie. Guvernantii cred ca europenii sunt tampiti si nu-si dau seama ca pluralitatea institutiilor mass-media moldovenesti este praf in ochi.

Un alt semnal de campanie a fost dat sambata prin apelul de mobilizare a lui Urechean. "Etapa de aşteptare a campaniei electorale s-a terminat - a început lupta pentru viitorul RM", le-a spus el membrilor sai.

Gata patzani dati din coate si scoateti cat mai multe gogoase. Nu stiu daca asta o sa ajute. Dar sa fie circ.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Draga Valentina, ma intereseaza subiectul alegerilor deoarece sunt un norocos cu cetatenie romana si intentionez sa votez. Despre Dabija stiu destule. Despre Pantiru e multa informatie pe internet. Despre Tomac nu prea am putut gasi mare lucru. Tu ai scris ca ar fi omul lui Rosca. E o informatie utila. Te rog sa-mi spui mai multe despre aceasta precum si alta informatie care ar putea fi utila pentru a-mi forma o idee despre el. Ce faci tu e un lucru foarte bun.

valentina basiul spunea...

Vad ca subiectul a trezit multe discutii. Eu am relatat despre ce se vorbea/ credea in mediul studentesc despre Tomac. Stiu ca o buna parte din carti care ajungeau la PPCD erau colectate cu ajutorului Ligii lui. Informatia asta o am incusiv din randul fostilor membri PPCD. Acum nu stiu in ce relatie se afla. S-ar putea sa se fi rupt legaturile dupa 4 aprilie.

IMB spunea...

Ar fi fain sa avem circ de calitate :))