joi, 2 octombrie 2008

Idei pentru tinerii AMN-isti

Am savurat ieri un reportaj la "Mesager" despre pichetarea de catre tinerii AMN-isti a Casei Radio. Nu stiu cum a fost realizat si cata prelucrare de imagine s-a facut dar si-a atins scopul. Am vazut cum vlastarii AMN umblau rataciti prin cadru si nu stiau sa zica doua vorbe despre M(u) 1. Si parca venise sa protesteze... Rezulta ca astia s-au dus sa dea o teapa dar au luat una si mai mare. S-ar putea sa fi fost si eu manipulata de "oglinda azurie din Dealul Schinoasei", dar tind sa le dau dreptate si jurnalistilor. Erau parca prea multi care nu stiam pentru ce protesteaza. Alta data l-as ruga pe Victor Osipov sa le faca lectii tinerilor inainte de a iesi in strada. Am mai vazut o aripa tanara fleostita a unui partid care zice ca e cea mai importanta forta de opozitie si isi propune sa castige alegerile. As vrea mai multa actiune de la acestia, altfel se indeparteaza prea mult de trendul tinerilor in politica adus de Chirtoaca si incalecat si de altii. Asta daca mai vor sa castige alegerile. In caz contrar o sa incep a crede ca tinerii AMN au iesit ieri sa consemnze Ziua omanilor in etate.

Tot ieri a fost consemnata ziua mondiala a combaterii cancerului. In toata lumea s-au organizat diferite evenimente, la noi e liniste si pace. Parca nu ne-am confrunta cu aceeasi problema. E salutabil gestul liderilor PD care la conferinta de presa purtau insigna combaterii cancerului. Iata ca se poate.

2 comentarii:

Femeia Verde spunea...

Am urmărit și eu reportajul și îmi pare rău. Îmi pare rău pentru că forțele de opoziție ar trebui să aibă un comportament adecvat și cunoștințe adecvate. A fost urât ce am urmărit și este o pată neagră pe acțiunile AMN-ului și ale partidelor de opoziție în general.

Anonim spunea...

inca o dovada incontestabila ca tinerii sunt folositi in manevre politice